5 Ocak 2014 Pazar

6 Hediyeleşme Etkinliğinde Gelen Hediyem :)

Sevgili ''O Bir Anne''nin 3. hediyeleşme etkinliğine katılmıştım.
Biz Ayşegül Hanım'la eşleştik.
El emeğimiz olan ürünlerden birbirimize güzel hediyeler gönderdik.
Ayşegül Hanım'dan gelen hediyenin paketi bile ayrı bi güzeldi.
Çok hoşuma gitti.
Yeni bir hediye paketleme yöntemini de öğrenmiş oldum kendisinden.
Bunun için ayrıca teşekkür ederim.
Hediyesi aşağıda gördüğünüz Ipad kılıfı.
Bende çocuklarda çok beğendi.
Hemen kullanmaya başladık bile.
Bende kendisine naçizane mutfak önlüğü dikip gönderdim.
İnşallah mutlu günlerde kullanır.

Bu güzel etkinliği hazırlayan Müge Hanım'ın bloğu için buraya TIK
Ayşegül Hanım'ın bloğu için buraya TIK

Sevgiler :)
 





6 yorum:

  1. Çok güzeller.iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. ne guzel yureklı ınsanlarsınız... mutlu gunlerde kullanın.
    cok sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin güzelliğiniz,sevgiler :)

      Sil
  3. :) iadeyi ziyarete geldim ,kahveniz varmi ?
    yanilmamisim cok mahire bir hanimsiniz .bu emeklerin yaninda yemek yapmak solda sifir
    izlemeye aldim selam ve dua ile hayirli bir hafta diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,çok sevindim.Estagfurullah solda sıfır ne demek.Ben yemek bloglarına hayranlıkla bakıyorum.Kimbilir belki bir gün içeriz kahvemizi karşılıklı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...