9 Ocak 2014 Perşembe

3 Fasl-ı Aşk Okunası Bir Kitap

Bugün farklı bir konuyla karşınızdayım.
Bir süre önce Facebook'ta keşfedip takibe aldığım bir insandır Kadim Dolunay.
O bir Cümle Mühendisi.
Çok faklı bir anlatım tarzı var bence.
Klasik değil.
Yazdığı sözleri şiirleri çok beğeniyorum.
Kitabı olduğunu duyunca ayrıca çok sevindim.
Dayanamayıp iki tane aldım desem inanırmısınız.
Aslında birini kendime birinide bir arkadaşıma hediye etmek için almıştım ama henüz arkadaşıma veremedim.
Şu an ikiside arşivimde yerini aldı.
Yeni kitaplarını merakla ve heyecanla bekliyorum.
Sizin için kendisinin Facebook hesabından  bir kaç sözünü fotoğraflarıyla paylaşıyorum.
Eminim bana hak vericeksiniz.
Bu kitaptan bahsetmeden geçemedim.
Kadim Dolunay'ın Facebook hesabı için buraya TIK TIK
Şimdilik bu kadar,izninizle ben kaçar :)

Saliha










3 yorum:

  1. kitabı beğendim satın almayı düşünüyprum bu arada blogna bayıldım bana beklerim. :D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

    perşembe gunu hediye cekilişim var beklerim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...