24 Temmuz 2013 Çarşamba

3 Keçeden magnetli çerçeve

Selamün Aleyküm
 
Örnek olması için yapmıştım bu resim çerçevelerini.
Boyutları ortalama 12*17 cm. civarındaydı.
Arkasına çift mıknatıs yapıştırdım.
Evime misafir olarak gelen 3 arkadaşa hediye ettim.
Çok mutlu oldular.
Paylaşmak istediğim bir çok işim var elimde.
Ama malum Ramazan ayının son günlerine giriyoruz.
Değerlendirmek açısından biraz uzak kalıcam buralardan.
Bayramdan sonra tekrar görüşürüz inşallah.
Bu hayırlı günleri herkezin hayırla ve bol ibadetle geçirmesini diliyorum.
Nacizane benide dualarınızda unutmazsanız can'sınız :)
 
Sevgilerimle :)
 

22 Temmuz 2013 Pazartesi

0 Yazılı bebek badileri

Selamün Aleyküm.
 
Ramazan Etkinlikleri çerçevesinde Burdur'da bu sene çok güzel programlar var.
Belediyemize teşekkürü bir borç bilirim :)
Bu akşam Aykut Kuşkaya'nın konseri vardı.
Sevdiğim ve dinlediğim sanatçılardan biridir.
Konseri çok güzeldi.
Sonuna kadar kalamadım çünkü kızım sandalyede uyuyup kalmıştı.
Birazda serin olunca sonunu bekleyemedim.
O güzel ezgileri dinlerken kendimden geçtim sanki.
 
Gamzelendi gönül yine devası Ahh'tır.
Gönlü mahzun olanın dostu Allah'tır.
 
Önümüzdeki günlerde Mustafa Özcan Güneşdoğdu ve Eşref Ziya Terzi'de gelicek.
Katılmayı çok istiyorum onların konserinede.
Neysee daldım yine konuşmaya.
 
Resimdeki badiyi yapalı çoook oldu.
Paylaşmayı unuttum.
Aslında bu aralar herşey birbirine karıştı.
Hangi yaptığımı Face te paylaştım,hangisini blogta paylaştım,arap saçına döndü herşey.
Paylaştığım bir şeyi tekrar paylaşırsam hoş görün beni :)
 
Hadi benden bugünlük bu kadar.
Sevgilerimle.
 
Sipariş:hobimefsane@gmail.com
 
 

20 Temmuz 2013 Cumartesi

2 Keçeden kapı süsü

Selamün Aleyküm.
 
Yine bir arkadaşımın isteği üzerine yaptığım kapı süsü.
Yazıya kendileri karar verdiler.
Yerini çoktan aldı bile.
Farklı modellerde bir kaç tane daha yaptım.
Zamanla paylaşıcam inşallah.
 
Sevgiler.

18 Temmuz 2013 Perşembe

2 Gelin çiçeği

Selamün Aleyküm
 
Facebook sayfamdaki takipçilerimden Canan Hanım keçeden yaptığım gül buketlerini çok beğendiğini söylemişti.
Kendisinin düğünü olacağını ve gelin buketi yaptırmak istediğini söyledi.
Açıkçası tereddüt ettim biraz.
Bir insan için en özel günlerden biridir düğün günü.
O gün herşeyin özel ve güzel olması lazım.
Benim yaptığım buket güzel olurmu olmazmı diye çok kafa yordum
Ama Canan Hanım benden daha emindi güzel olacağına.
Bana cesaret verdi açıkçası.
Ortayada böyle bir güzellik çıktı.
Çok şükür ki Canan Hanım'da çok beğendiğini söyledi.
Bende çok rahatladım :)
Demekki neymiş ,biraz cesaretlendirilmeye ihtiyacım varmış :)
 Alt resimde gördüğünüz pembe buketide nikahı için istedi.
İkisinide güzel günlerde kullansın inşallah.
 
Facebook sayfam için buraya TIK TIK
Sipariş için:hobimefsane@gmail.com


0 Keçeden bebek şekeri modelleri

Selamün Aleyküm.
 
Bu aralar o kadar çok bebek şekeri yaptım ki.
Fotoğraf çekmek aklıma bile gelmedi.
Bunlar en son yaptığım modeller.
Beğeninize sunuyorum.
Ezan vaktine çok az kaldı.
Aç aç oruç tutmakta çok zorluk çekiyorum.
Onun için bana müsaade.
Allah'a emanet olun :)
 
 
 



16 Temmuz 2013 Salı

6 Yazılı bebek badisi

Selamün Aleyküm.
 
Bebek badilerine yazı yazmayı seviyorum.
Etrafımdan da güzel fikirler geliyor yazılarla ilgili.
Ama bu yazı benim aklıma geldi.
Bayram için güzel olur diye düşündüm.
Hayır çocuklara para vermek aklına gelmezse insanın ben zorla getiririm böyle :))
Bunlar önemli şeyler.
Biz çocukken bayramda para verdilermi çok sevinirdik.
En güzelide çocukları sevindirmek değilmi zaten.
Hadi bakalım bayramda pamuk eller cebe :))
 
Sipariş alıyorum: hobimefsane@gmail.com
 
 
 

 

15 Temmuz 2013 Pazartesi

6 Keçeden peçetelik

Selamün Aleyküm.
 
Bu sene Ramazan ayı sanki daha bi güzel gibi.
Bitmesini hiç istemiyorum.
Kıldığım Teravih namazından,okuduğum Kuran'dan daha bi haz duyuyorum.
Normalde çok zorlanırdım oruç tutarken.
Tansiyonum falan düşerdi arada.
Susuzluktan mahvolurdum.
Bu sene o sıkıntılarıda çekmiyorum çok şükür.
Belkide orucu hiç aklıma getirmediğim içindir bilemiyorum.
İnşallah dolu dolu geçirebilirim bu günleri.
Bunun için çalışıyorum.
 
Uzuuunn zaman önce yakın arkadaşlarımdan Hesna abla peçetelik siparişi vermişti.
E arkadaş olunca erteledim durdum ''yabancı değil nasıl olsa '' diye.
Ama utandım artık.Çok beklettim.
İşime ve yapacaklarıma daha çok konsantre oluyorum bu aralar.
Bir süredir bekleyen işlerim vardı.
Hepsini yavaş yavaş hallettim çok şükür.
Farklı şeyler yaptıkça kendime geliyorum.
Peeçeteliği çift taraflı yaptım.
İki kısmındada faklı desenler kullandım.
Güle güle kullansın inşallah.
 
 
Ramazan'ı daha iyi geçirmeniz dileklerimle.
 
Siparişleriniz için : hobimefsane@gmail.com
 
 

12 Temmuz 2013 Cuma

0 Keçeden Diş Yapımı


Selamün Aleyküm.
 
Ramazan Ayı tatlı tatlı devam etmekte.
Çalışmalarımda durmadı tabi.
Bu güzel dişleri Ramazana girmeden hemen bir kaç gün önce yaptım.
Yaparken çok eğlendim.
İçim açıldı.
Ayrılmamda çok zor oldu :)
Gülseren Hanım özellikle badem şekeride istediği için badem şekerlerini arka tarafına sakladım.
Hem kendisi hemde misafirleri çok beğenmişler.
Bunu duymakta benim bütün yorgunluğumu alıyo zaten.
 
İftar yaklaşırken çok yorulmayalım.
Ben kaçıyorum.
Hadi Allah'a emanet olun :) 


10 Temmuz 2013 Çarşamba

0 Çocuk odası kapı süsü

Selamün Aleyküm.
 
 
Öncelikle hayırlı Ramazanlar diliyorum.
İnşallah dolu dolu bir Ramazan geçiririz.
Malum havalar çok sıcak.
Ve oruç tutmayan o kadar çok insan varki.
İnsan üzülüyor haliyle.
Tek kızdığım nokta da oruç tutan insanlara saygı duyulmaması.
Herkez ne kadar rahat,sokaklarda yiyip içebiliyor.
En çokta su içenlere kızıyorum.
Eğitim şart yani.
Biraz saygı istiyoruz biraz saygı.
 
Uzun zaman önce yaptığım kapı süsü.
Yayınlamak bu güne nasip oldu.
 
 
Tekrar hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Dualarda unutmayın beni olurmu :)
Selamlar.

1 Temmuz 2013 Pazartesi

0 Mutfak Önlüğü

Selamün Aleyküm.
Çok şükür düğünümüz bitti.
Ama bende bittim.
Aylardır bozuk olan uyku düzenim iyice bozuldu.
Son bir haftadır çok az uykuyla dolaşıyorum.
Cumartesi günü Antalya'da yaptık kardeşimin düğününü.
Pazar günüde Ankara'ya gittik gelinimizi almaya.
Uzun yolda araba kullanmayı çok seviyorum.
Çoğunlukla yine ben kullandım ama uykusuzluğum artık ''dur'' dedi.
Bi yerde frene basmak lazım :)
İnşallah yavaş yavaş dinlenip işlerimin başına tekrar geçicem.
Hoş nasıl dinlenicem onuda bilmiyorum bu koşuşturmacada.
Çenem düştü yine farkındayım.
Tamam  susuyorum.
 
Düğünden hemen önce siparişini aldığım bu önlük ilk denemem.
Gelin olacak bir hanıma hediye olarak düşünüldü.
Allah mutlu mesut etsin inşallah.
İyi günlerde kullansın.
Ben kaçıyorum şimdilik.
Hoşçakalın :)
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...