10 Aralık 2013 Salı

0 Çatı Katı İlkay'a Giden Hediyeler ve Devam Eden Çekilişim


Hayırlı Sabahlar

Öncelikle devam eden çekilişim için buraya bir TIK

Bir süre önce sevgili İlkay'a fuşya renk dantel masa örtüsü yapmıştım.
Bloğumu ilk açtığım  zamanlarda ilk takip ettiğim blogculardandır kendisi.
Az çok neyi sevdiğinide anladığım için bu kumaşı aylarca onun için beklettim.
Kenarlarını parlak taşlı (ne denir ona bilmiyorum işte anlayın :).)  boncuklarla süsledim.
Çokta güzel oldu.
İlkay'ın  Rana'nın doğum günü için düşündüğü konsepte tamda uygun bi örtü olduğunu ve çok beğendiğini söylemesi beni çok sevindirdi.
Ve örtümüz masada yerini aldı.

 



Bu çerçeveleride Emin ve Rana için yaptım.
Güle güle kullansınlar.

İlkay'ın bloğu için TIK TIK.

Şimdilik bu kadar,ben aranızdan kaçar :)

Sevgiler

Saliha




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...