2 Ekim 2013 Çarşamba

12 Son zamanlardan seçmeler :)

Hayırlı akşamlar...
 
Her mevsimin kendine göre bi güzelliği vardır elbette.
Sonbaharıda severim ama yaklaşan kış mevsimini çok sevdiğimi söyleyemem.
En iyi mevsim yaz mevsimidir benim için.
Havaların durumundanmıdır nedir bu aralar bi tembellik var üzerimde.
Hem çok şey yapmak istiyorum hemde hiç bir şey :)
Bilmiyorum bir tek ben mi öyleyim,sizede oluyormu ama
Mesela bazen namaz kılmaya üşenmez insan abdest almaya üşenir ya
Dikiş dikmek istiyorum ama makinadaki renkli ipi çıkarıp yerine beyazı takmak çok zor geliyor bana :))
İp değiştirici bi yardımcı lazım bana bu aralar :)
Sıyrılmak istiyorum şu hallerimden.
Sonbahar seviyorum seni ama bana bunu yapma :)
 
İlk iki resimdeki hazırlıklarımın asıl nedenini şimdi açıklamıycam.
Bir dahaki postta bol fotoğraflı anlatıcam onları size.
 

 


Böyle karışık renkli şeyler yapmayı çok seviyorum.
Elif Hanım'ın minik oğlu Eymen için bebek şekeri yaparken çekmiştim bu fotoğrafı.

Hazır kesim keçe siparişi alıyorum bir süredir.
Bu keçelerde Karaman'a Emine Hanım'a gitti.

Bu modeli biliyorsunuz aslında ama bu sefer farklı renklerle çalıştım.
 
Değişik ürünler yaptıkça en çok neyi iyi yaptığımı yada neyi severek yaptığımı daha iyi anlıyorum.
Çalışmalarım hızla devam ediyor Allah'ın izniyle.
Hepinize hayırlı akşamlar diliyorum.
 
Sevgilerimle :)

SALİHA

12 yorum:

  1. yok yok bir çok kişi bu halde.ama iplik değiştirmek kadar da değil:) hepsi harkulade olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o kadar tembel değilim aslında ya,sonbaharın suçu :P :))

      Sil
  2. Sevgili Salihacığım,
    Herşey o kadar özel ve güzel görünüyor ki...
    Maşallah diyeyim★☆★☆★☆
    Canım profesyonel olmaya doğru çok ama çok yaklaşmışsın.
    Bu harika★emeğinin karşılığı inşAllah kat kat alacaksın.
    Sakın yavaşlama, sakın çakıl taşlarına takılma. İvmelerden öncesi hep zordur ama ondan sonra, orayı geçebilenler katlanarak büyürler.
    Allah her işinde yardımcın olsun.
    Dualarım seninle.
    Yapmış olduğun herşey çok farklı ve bir ruhu var.
    Ne mutlu sana.
    Devam canım, sonbahar güzeldir, kış geceleri daha da güzeldir, devam:)
    Sevgilerimle canım Saliham♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba ablacım Allah razı olsun.Büyük çakıl taşlarını aştım diye düşünüyorum ama ufak tefek takılmıyor değil.Daha çook geliştirmem lazım kendimi.Senin gibi candan insanların duasını aldıkça sırtım yere gelmez Allah'ın izniyle :)

      Sil
  3. Pek de güzel olmuş, çok da güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Harikaaa olmuş
    çok renkli cıvıl cıvıl gerçekten ellerinize sağlıkk
    bayıldım yahuuu

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar,keçeyi ben de çok severim.Özellikle öğrencilerimle serbest etkinlikler dersinde çalışmak çok keyifli oluyor.Sizinkiler kadar güzel olmasa da bişeyler çıkıyor ortaya...Benim de henüz yeni bir bloğum var,beklerim!http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfurullah.Sizinkilerde güzeldir mutlaka :)

      Sil
  6. hepsi birbirinden güzel MaşaAllah sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...