25 Ekim 2013 Cuma

10 Hifa bebek için neler yaptım neler :)

Hayırlı cumalar

Bir kaç gündür üzerinde yoğun olarak çalıştığım işlerimi paylaşmak istedim bugün.
Kuzenimin sınıf arkadaşının yeni doğan kızı Hifa için yapıldı bu güzellikler.
Bu sefer anneyede sürpriz oldu bunlar çünkü siparişi veren babaydı.
 

Kapı süsünü biraz daha faklı yaptım bu sefer.



Bu yazlık badimiz.

Bu da kışlık badimiz.Yazılan yazı biraz özel oldu .
Daha önce bir yerde kullanıldığını sanmıyorum.
Tamamen benim fikrimdi.

Ortalama 13-18 cm civarında olan fotoğraf çerçevesi.

Olmazsa olmaz tokalar.
Dilerim en mutlu günlerinde kullanırlar.
Hifa'yada hayırlı,sağlıklı bir ömür diliyorum.
İnşallah hayırlı bir evlat olur.

Dualarda yer almak ümidiyle.
Allah'a emanet olun :)

SALİHA

10 yorum:

  1. merhaba, etkinliğimizde sizi de görmek isteriz.
    sevgiler
    o bir anne
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/10/3hobi-etkinligini-baslatyorumkimler.html

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel olmuş nasıl güzeller.iyi günlerde kullansın miniş

    YanıtlaSil
  3. Allahım ne cici şeyler bunlar böyle.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzel olmuşlar içim açıldı ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar,özellikle çerçeveye bayıldım.Elinize sağlık...http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...