7 Ekim 2013 Pazartesi

24 Burdur'da Hanımlara Özel Cafe Açıldı (Bol fotoğraflı)

Hayırlı sabahlar
 
Geçtiğimiz hafta Burdur'umuza çok güzel bir cafe açıldı.
Bu cafemize tabiri caizse erkek sinek bile girmez. :)
5 katlı bir bina düşünün.
Giriş katı mutfak bölümü.
 

Kavanoz kapakları ve peçeteleri ben hazırladım.


Kapı süsü aceleye geldi açıkçası.
Biraz sade oldu.
Neyseki açılışa yetiştirdim.
 

İşte bu bölüm benim çok hoşuma gitti.Duvar stikırları aynalarla çok güzel oldu.

Bu bölüm 2. katta.
Birbirinden faklı köşeler var.

Runnerıda acizane ben hazırladım.
(Runner yerine Türkçe bir kelime kullanmayı tercih ederim.Acaba ne diyebiliriz?)







Ve 3. kat.
Burası daha çok çocuklu bayanların rahatlıkla kullanabileceği bir mekan.
Kendinizi evinizde gibi hissediyorsunuz.



4. katımızda da bayanlara seminerler ve programlar verilmek için uygun hale getirildi.
5. kattada mescit var.

Bu çiçekte açılış için gönderdiğim çiçek.
Reklamımı yapmasam olmazdı :))
Burdur'da olanları ya da yolu düşenleri mutlaka bekliyoruz.
Bu güzellikleri sizinle paylaşmadan edemedim.
Eminim sizde beğenirsiniz.
Şimdilik kaçıyorum.
Sevgilerimle :)
 

24 yorum:

  1. çok güzel düşünülmüş tek kelime ile 'muhteşem' benim de böyle bir yer açma hayalim vardı vardı ama bunu için de pek girişimde bulunmadım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Allah gönlünüze göre versin.

      Sil
  2. ÇOOK GÜZEEL BİR YEERMİİŞ YANİİ GÜZELDE LAF MI MUHTEŞEEM HERŞEEY =) ♥

    http://alfabenineharfii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Benzer bir dizayna ve mantığa sahip bir cafe de Isparta'da var.
    İsmi Erguvan Cafe.
    Sadece bayanlara özel.
    Dizaynda kullanılan tonlar da mor, lila, siyah türünde.
    Hayırlı olsun diyelim.
    Sizin de ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Erguvan'ı duymuştum.Sıdıka ablamız bahsetmişti ;)

      Sil
  4. Sevgili Salihacığım,
    Harika olmuş, bu hep benim hayal ettiğim ama cesaret edemediğim bir projedir...
    Inşallah Menekşe cafe çok güzel organizasyonlara imza atar ve başarılı olur.
    Çok güzel herşey, renkler, eşyalar, dekor vs. hanım ruhuna hitap ediyor.
    Senin çalışmaların da çok başarılı.
    Maşallah canım kardeşim.
    Gelip yerinde görmeyi çok isterdim. İnşallah nasib olur:)
    Sevgilerimle♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olur Tuba abla.Beklerim her zaman,gezdiririm ben seni :)

      Sil
  5. Harika olmuş.Renkler cıvıl cıvıl:)
    Allah bol kazançlar nasip etsin.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun İnşaAllah her şey çok güzel peçeteler ve kavanoz kapaklarına bayıldım ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. İnşallah Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  8. ay ben buraya bayıldım :) burda olsa hiç çıkmazdım valla :) ne güzel şeyler hazırlamışsın harika hepsi..eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim,yolunuz düşerse bekleriz.

      Sil
  9. çok güzel olmuş cıvıl cıvıl.hayırlı kazançları olsun.sizin yaptıklarınız ayrı bir hava katmış

    YanıtlaSil
  10. Mekan şahane olmuş,el emeğiniz de ayrı bir güzellik katmış.Hep hayalimdir böyle bir mekan açmak.İnşallah emekli olduğumda açarım. Burdur'daki hanımlara da hayırlı olsun,mekan sahibine de hayırlı bol kazançlar olsun,sevgiler...
    http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Çok beğendim itinayla hazırlanmış emek verilmiş ortaya çok güzel bir mekan çıkmış,emeğinize sağlık.. Acaba Bursada böyle bir yer var mıdır:)

    YanıtlaSil
  12. MaşaAllah nasıl güzel nasıl düzenli ve özenle sevgiyle yapılmış..namaz kılma yeriniz de var mı acaba resimlerde öyle bir mekana rastlayacağım diye heyecanlandım :) Burdura yolum düşerse elbet mutlaka kesinlikle gelirim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Namaz kılma yerimizde var Sevgi'cim.En üstte çatı katında :)

      Sil
  13. canım bloğunu yeni keşfettim.menekşe cafe burdurda tam olarak nerde tafir edebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Müze'nin yanında, meydan tarafındaki sokakta.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...