28 Ağustos 2013 Çarşamba

12 Yumurtlayan yastık-Alt açma seti

Hayırlı Sabahlar.
 
Yeni biten bir el emeğimle karşınızdayım.
Çok uğraştım ama değdi galiba.
Bir arkadaşım burada (tık tık) gördüğü yumurtlayan yastıktan istedi.
Daha önce kendi çocuklarıma pike dikmiştim.
Ama bu daha teferruatlı bişey olunca başta tereddüt ettim.
Sonu güzel oldu.
 

Gördüğünüz gibi pikeyi ters çeviriyorsunuz.

İki tarafını içe doğru dürüyorsunuz.


Sonra diğer iki tarafınıda dürüyorsunuz.

Yastığınıda içine koyup fermuarını kapatıyorsunuz.
Gezmeler ve yolculuklarda annelerin vazgeçilmezi olucak kullanışlı bir alt açma setide diyebiliriz.
Sahibine hediye olarak gidecek.
Kendisinin haberi bile yok henüz :)
Süprizler güzeldir.
 
Haydi görüşürüz,ben kaçtım :)


12 yorum:

  1. Harika olmuş, çok beğendim, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. merhaba , ellerinize sağlık çok güzel ve değişik olmuş..bunun fiyatı nedir bilgilendirir misiniz..bu arada benim bloğuma da beklerim ;)
    fiyat bilgisini mailime atabilirsiniz.
    pinarr--@hotmail.com
    şimdiden cevabınız için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem acaip güzel bir tasarım fikir olarak da süper ellerine aklına fikrine sağlık,sahibi olmayı isterdim :*
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir bana ait değil ama bende çok beğendim.İstiyorsan yaparım canımm :)

      Sil
  4. Çok kullanışlı ve de çok güzel...

    YanıtlaSil
  5. Çok mantıklı;)
    Elinize ve fikrinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Bu üründen sipariş almıyorum ama nevresim takımı isterseniz yaparım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...