26 Ağustos 2013 Pazartesi

16 Pofuduk Alt Açma Seti

Hayırlı sabahlar :)
 
Uzun zamandır yayın giremedim yine bloğuma.
Burada olmadığım zamanlarda Facebook ve Instagram'dayım.
 
Sabahın bu saatlerinde herkez mışıl mışıl uyurken yazayım yazımı dedim.
Zira bugün yoğun geçicek.
Kahvaltıya ağır bi misafirim geliyor.
Sevgili kuzenim Fazilet.
Kendisi Çanakkale'de yaşıyor.
Yıllık izine geldiler Burdur'a.
Gelmişken bana uğramamak olmaz ama dimi?
Beraber kahvaltımızı yapıp Burdur sokaklarına atıcaz kendimizi.
İş yönünden çok sıkıştım aslında.
Yetiştirmem gereken şeyler var ama bugün izin veriyorum kendime.
Çünkü kuzenimle uzuuuun zamandır vakit geçiremiyoruz.
Biraz eski günleri yad etmemiz lazım :)
 
Gelelim asıl meseleye.
Bu pofuduk alt açma setini sevgili Arzu'm istedi.
Daha doğrusu o arkadaşına hediye etmem için bi alt açma dikmemi istedi.
Bu model uzun zamandır aklımdaydı,dikmek için bahaneye bakıyordum.
Fırsat bu fırsat dedim ve diktim.
Çıraklık dönemimdeyim bu konuda.
Daha önce kırkyama kursuna gitmedim.
İnternetten gördüğüm kadarıyla dikmeye çalıştım.
Önce bi diktim olmadı,söktüm tekrar diktim.
Bu konuda mütevazı olamıycam.
Çünkü yaptığım işin düzgün olması lazım.
Hiç üşenmem sökerim tekrar dikerim.
Haa hiç hata yokmu ?
Kendimce var tabi.
Ama dedimya çıraklık işi bu.
Yaptıkça daha iyisi olucak inşallah.
 
Şimdi gidiyorum.
Kahvaltı hazırlamam lazım.
Dilerim sizinde hoşunuza gitmiştir el emeğim.
Sevgilerimle :)
 




16 yorum:

  1. ama ben buna baaayııılldııııımm çok güzeeeeel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bebekler bunda çok rahat edecek eminim elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Salihacığım, harika olmuş canım.
    Bence de mütevazilik yapma:)
    Sana güzel ve bereketli vakitler dilerim.
    Sevgilerimle♥♡♥

    YanıtlaSil
  4. çok emek verildiği belli, pembiş pembiş pek cici ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş gerçekten, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ayy bu pembişler çok tatlıı ben bunun üzerinde uyurum yaa yastık yaparım ben bunu haahhaaa =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Uyunmuycak gibi değil,yumuşacık.

      Sil
  7. Çok şirin olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş Ben de böyle 2 tane pofuduk yorgan diktim. gerçekten çok fazla emek ve sabır isteyen bir iş. kullanan iyi günlerde kullansın sizinde ellerinize sağlık. :) http://hobylst.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sabır gerekiyor.Çok teşekkür ederim.Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...