16 Temmuz 2013 Salı

6 Yazılı bebek badisi

Selamün Aleyküm.
 
Bebek badilerine yazı yazmayı seviyorum.
Etrafımdan da güzel fikirler geliyor yazılarla ilgili.
Ama bu yazı benim aklıma geldi.
Bayram için güzel olur diye düşündüm.
Hayır çocuklara para vermek aklına gelmezse insanın ben zorla getiririm böyle :))
Bunlar önemli şeyler.
Biz çocukken bayramda para verdilermi çok sevinirdik.
En güzelide çocukları sevindirmek değilmi zaten.
Hadi bakalım bayramda pamuk eller cebe :))
 
Sipariş alıyorum: hobimefsane@gmail.com
 
 
 

 

6 yorum:

  1. Çok hoş, esprili olmuş, iyi düşünmüşsünüz:)

    YanıtlaSil
  2. bence çok hoş bir fikir .çocukken bayramda harçlık almak ne büyük bir sevinçti bizim için ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş elinize sağlık.bende keçelerle biraz uğraşıyorum.siz nasıl kesiyorsunuz makasla mı kalıplarınız falan mı var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ben çoğu şeyi elimde kesiyorum.kalıp olarak sadece 3 tane kalıbım var ama onları her yerde ve her zaman kullanamıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...