22 Temmuz 2013 Pazartesi

0 Yazılı bebek badileri

Selamün Aleyküm.
 
Ramazan Etkinlikleri çerçevesinde Burdur'da bu sene çok güzel programlar var.
Belediyemize teşekkürü bir borç bilirim :)
Bu akşam Aykut Kuşkaya'nın konseri vardı.
Sevdiğim ve dinlediğim sanatçılardan biridir.
Konseri çok güzeldi.
Sonuna kadar kalamadım çünkü kızım sandalyede uyuyup kalmıştı.
Birazda serin olunca sonunu bekleyemedim.
O güzel ezgileri dinlerken kendimden geçtim sanki.
 
Gamzelendi gönül yine devası Ahh'tır.
Gönlü mahzun olanın dostu Allah'tır.
 
Önümüzdeki günlerde Mustafa Özcan Güneşdoğdu ve Eşref Ziya Terzi'de gelicek.
Katılmayı çok istiyorum onların konserinede.
Neysee daldım yine konuşmaya.
 
Resimdeki badiyi yapalı çoook oldu.
Paylaşmayı unuttum.
Aslında bu aralar herşey birbirine karıştı.
Hangi yaptığımı Face te paylaştım,hangisini blogta paylaştım,arap saçına döndü herşey.
Paylaştığım bir şeyi tekrar paylaşırsam hoş görün beni :)
 
Hadi benden bugünlük bu kadar.
Sevgilerimle.
 
Sipariş:hobimefsane@gmail.com
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...