1 Temmuz 2013 Pazartesi

0 Mutfak Önlüğü

Selamün Aleyküm.
Çok şükür düğünümüz bitti.
Ama bende bittim.
Aylardır bozuk olan uyku düzenim iyice bozuldu.
Son bir haftadır çok az uykuyla dolaşıyorum.
Cumartesi günü Antalya'da yaptık kardeşimin düğününü.
Pazar günüde Ankara'ya gittik gelinimizi almaya.
Uzun yolda araba kullanmayı çok seviyorum.
Çoğunlukla yine ben kullandım ama uykusuzluğum artık ''dur'' dedi.
Bi yerde frene basmak lazım :)
İnşallah yavaş yavaş dinlenip işlerimin başına tekrar geçicem.
Hoş nasıl dinlenicem onuda bilmiyorum bu koşuşturmacada.
Çenem düştü yine farkındayım.
Tamam  susuyorum.
 
Düğünden hemen önce siparişini aldığım bu önlük ilk denemem.
Gelin olacak bir hanıma hediye olarak düşünüldü.
Allah mutlu mesut etsin inşallah.
İyi günlerde kullansın.
Ben kaçıyorum şimdilik.
Hoşçakalın :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...