15 Temmuz 2013 Pazartesi

6 Keçeden peçetelik

Selamün Aleyküm.
 
Bu sene Ramazan ayı sanki daha bi güzel gibi.
Bitmesini hiç istemiyorum.
Kıldığım Teravih namazından,okuduğum Kuran'dan daha bi haz duyuyorum.
Normalde çok zorlanırdım oruç tutarken.
Tansiyonum falan düşerdi arada.
Susuzluktan mahvolurdum.
Bu sene o sıkıntılarıda çekmiyorum çok şükür.
Belkide orucu hiç aklıma getirmediğim içindir bilemiyorum.
İnşallah dolu dolu geçirebilirim bu günleri.
Bunun için çalışıyorum.
 
Uzuuunn zaman önce yakın arkadaşlarımdan Hesna abla peçetelik siparişi vermişti.
E arkadaş olunca erteledim durdum ''yabancı değil nasıl olsa '' diye.
Ama utandım artık.Çok beklettim.
İşime ve yapacaklarıma daha çok konsantre oluyorum bu aralar.
Bir süredir bekleyen işlerim vardı.
Hepsini yavaş yavaş hallettim çok şükür.
Farklı şeyler yaptıkça kendime geliyorum.
Peeçeteliği çift taraflı yaptım.
İki kısmındada faklı desenler kullandım.
Güle güle kullansın inşallah.
 
 
Ramazan'ı daha iyi geçirmeniz dileklerimle.
 
Siparişleriniz için : hobimefsane@gmail.com
 
 

6 yorum:

  1. Çok beğendim, ne güzel, ne şirin olmuş. Ellerinize sağlık, hayırlı ramazanlar, sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık
    bende çekilişime herkesi beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/07/cekilisim-vaaaar.html
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Aleyküm selam.çok güzel bir bloğunuz var.çok beğendim peçeteliği.ellerinize sağlık.
    feyzanincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...