24 Temmuz 2013 Çarşamba

3 Keçeden magnetli çerçeve

Selamün Aleyküm
 
Örnek olması için yapmıştım bu resim çerçevelerini.
Boyutları ortalama 12*17 cm. civarındaydı.
Arkasına çift mıknatıs yapıştırdım.
Evime misafir olarak gelen 3 arkadaşa hediye ettim.
Çok mutlu oldular.
Paylaşmak istediğim bir çok işim var elimde.
Ama malum Ramazan ayının son günlerine giriyoruz.
Değerlendirmek açısından biraz uzak kalıcam buralardan.
Bayramdan sonra tekrar görüşürüz inşallah.
Bu hayırlı günleri herkezin hayırla ve bol ibadetle geçirmesini diliyorum.
Nacizane benide dualarınızda unutmazsanız can'sınız :)
 
Sevgilerimle :)
 

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık bende büyük boy yapmayı düşünüyorum üçlü ama henüz nasıl bişey yapacağım konusunda fikrim yok .(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlarda büyük boy zaten.Üçlü yapıp alt alta sıralayıp aralarını kurdela ile birleştirebilirsiniz :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...