18 Temmuz 2013 Perşembe

2 Gelin çiçeği

Selamün Aleyküm
 
Facebook sayfamdaki takipçilerimden Canan Hanım keçeden yaptığım gül buketlerini çok beğendiğini söylemişti.
Kendisinin düğünü olacağını ve gelin buketi yaptırmak istediğini söyledi.
Açıkçası tereddüt ettim biraz.
Bir insan için en özel günlerden biridir düğün günü.
O gün herşeyin özel ve güzel olması lazım.
Benim yaptığım buket güzel olurmu olmazmı diye çok kafa yordum
Ama Canan Hanım benden daha emindi güzel olacağına.
Bana cesaret verdi açıkçası.
Ortayada böyle bir güzellik çıktı.
Çok şükür ki Canan Hanım'da çok beğendiğini söyledi.
Bende çok rahatladım :)
Demekki neymiş ,biraz cesaretlendirilmeye ihtiyacım varmış :)
 Alt resimde gördüğünüz pembe buketide nikahı için istedi.
İkisinide güzel günlerde kullansın inşallah.
 
Facebook sayfam için buraya TIK TIK
Sipariş için:hobimefsane@gmail.com


2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bu çiçekler el emeği olması daha bi güzel elinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun,teşekkürler.Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...