17 Haziran 2013 Pazartesi

13 Bloğumun doğum günü-Blogger Arkadaşlara Teşekkür :)

Selamün Aleyküm diyerek başlayayım yazıma.
Off çok ara verdim biliyorum.Sadece bloğum değil Face sayfam ve Instagrama'da giremiyorum hiç.
Biraz toparlanmam lazım.
Ama çok özledim hem bloğumu,hem blogger arkadaşlarımı.
Haziran ayı itibarı ile blogger dünyasında 1. yaşımı doldurdum.
Bakmayın siz bu blog 3-4 aylık ama onun öncesinde eski bloğum vardı.
Bana çok şeyler kattığına inanıyorum.
Şu geçen zaman zarfında çok değişik şeyler yaşadım,yoğun geçti herşey.
El emeği olarak boş durmadım.Hepsini sırasıyla paylaşıcam inşallah.
Bu yazımda sadece bir kaç blogger arkadaşa teşekkür etmek istedim.


Öncelikle blog aleminde ilk keşfettiğim insanlardan biri olan ve blog açma kararımda etkili olan isim.
Her ne kadar beni tanımasada ben ona teşekkür etmeden geçemezdim.
Sevgili ÇATI KATI İLKAY teşekkür ederim :)

Hemen hemen aynı zamanlarda açtık bloglarımızı.
O ışık hızıyla ilerledi maşallah.
Ben bazen koşarak bazen yürüyerek yol aldım.
Ve benim için önemli insanlardan birisiyle yani Değmesin Yağlı Boya ile tanışmama vesile oldu.
Yolun açık olsun sevgili EVİM BENİM ATÖLYEM (Şeyda) teşekkür ederim :)

Her türlü nazımı,isteklerimi çeken ,bloğumun mimarı sevgili Sevgi'm.
DEĞMESİN YAĞLI BOYA teşekkür ederim :)

Bloğumun ilk zamanlarından itibaren desteğini hep hissettim.
Sen çok iyi birisin.
Sevgili BİR TUTAM KEKİK (Ayşegül) teşekkür ederim :)

Ve yine karşılıksız iyilik yapılabilineceğini gösteren bana destek olan isim.
Sevgili UMUT SEPETİ (Zel)
Çok teşekkür ederim,Allah razı olsun :)

Yıllaarrr önceden tanışmıştık biz.
Beraber çok güzel günlerimiz anılarımız var.
Hiç birbirimizden haberimiz olmadan bloglarımızı takibe almışız.
Yıllar sonra blog dünyasında karşılaşmak güzel oldu.
Çok sevgili ablacım canım BENBİR'im (Tuba ablam) Çok teşekkür ederim :)

Ve karşılıksız iyiliğin yapılabileceğini gösteren bir diğer isim.
Beni keşfedenlerden biri.
Sevgili NESLİNAME BLOG.Çok teşekkür ederim Allah razı olsun :)

Son olarak yine iyi bir insan,iyi bir anne.Yine bir çok kere desteğini hissettim.
Sevgili TUBA CAN.İyiki varsın :)


13 yorum:

  1. oyyy kıyamamm kii,,canım benimm,, o senin gönül gözünün güzelliği ...
    ne mutlu bana ki,böylesi güzel yürekler tanıdım bende bloğum sayesinde..
    rabbbim nice yaşlarını yıllarını gösresin bloğunun.
    hep beraber olalım inşalahh...
    öpüyorum gülüm..
    muhabbetle.

    YanıtlaSil
  2. :)) İnşallah çok teşekkür ederim :) İyiki varsın.

    YanıtlaSil
  3. Canım ne kadar incesin,ne zarifsin.
    Bir insanın gerçek zenginliği karşılıksız yaptığı iyiliklerdir,ben bunu bilir bunu söylerim.
    Blogunun yeni yaşı hayırlı,uğurlu ve güzelliklere vesile olsun inşAllah..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım ya.Allah razı olsun :)

      Sil
  4. Tesekkür ederim canim bu güzel sözlerinden dolayi, cok mutlu oldum. Basarilar, saglik ve mutluluk dilerim nice dogum günlerine insallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun :)

      Sil
  5. Aah kuzum hayirli yillar hep beraber oluruz insallah cok tesekkur ederim canisi beni unutmadigin icin :)
    Optum sardim kardesim seni canina her daim musait ve hazir olan Degmesin Yagli Boya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unuturmuyum hiç :) Teşekkür ederim.

      Sil
  6. Ayrica cekilisim var,buyurmani isterim :)
    Sevgiler kuzum.

    YanıtlaSil
  7. Ayy teşekkür ederim güzel sözlerin için yolun daima açık olsun inşallah:) Bu arada benim blogumun doğum günü de 1 Hazirandı unutmuşum yeni aklıma geldi :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tam gününü hatırlamıyorum :) Sevgiler.

      Sil
  8. Sağol canım kardeşim benim...
    Allah her işini kolaylaştırsın.
    Seni Seviyorum...♥♡♡
    Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çok seviyorum ablam benim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...