1 Nisan 2013 Pazartesi

10 Tütü Etek-Selam Filmi-Nişan

Çok hızlı bir haftasonu geçirdim.
Öncelikle Cuma akşamı ''SELAM'' filmindeydim.
Kızımın sınıfıyla birlikte gittik.
Film çok güzeldi ben çok beğendim.
Eğer duygusal bir insansanız gözyaşlarınızı tutamayabilirsiniz.
Hafta içi oğlumun sınıfıyla da gidicez.Ben tekrar izlemek istiyorum.
Filmi izledikten sonra gece Ankara'ya doğru hayırlı bir iş için yola çıktık.
Kardeşime hayırlı bir kısmet bulduk inşallah.
Kızımızı istedik,yüzüğümüzüde taktık.
Gece tekrar yola çıkıp Pazar sabahına Burdur'a döndük.
İki gece üst üste yolculuk yapınca yorgunluk geçmedi bir türlü.
Dinlenicem artık biraz.
Asıl konuyu unuttum :) Bir tanıdığım ''tütü etek yapabilirmisin'' diye sormuştu.
23 Nisan'da kızının sınıf gösterisi için istedi.'
'Hiç denemedim ama yapabilirim sanırım'' dedim.
Denedim ve galiba oldu :)
Yazımıda yazdığıma göre artık ben kaçıyorum.
 
Ürünlerimden sipariş alıyorum,bilginize.
Sevgilerimle :)


10 yorum:

  1. çok cici bir tütü olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çoook gzl olmuş ellerineee sağlık =)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Salihacığım,
    Daha ne olsun, harika olmuş canım:)
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  4. Yapmışsın valla çok da güzel olmuş ellerine sağlık. Kızım olsa ben de yapardım :))

    YanıtlaSil
  5. Ben de bugün gittim filme..Ağla ağla yoruldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet bende çok ağladım.Tekrar gidicem :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...