4 Nisan 2013 Perşembe

8 Ped Cüzdanı Modelleri

Merhabalar.
Siparişler ve hazırlıklar yönünden çok şükür yoğun günler geçiriyorum.
Bu yüzden bloğuma pek uğrayamaz oldum.
Ne hazırlığı derseniz hemen cevaplayayım.
29 Nisan'da Burdur'da 8 gün sürecek olan bir kermesimiz olucak inşallah.
Bunun içinde bazı hazırlıklar yapıyoruz haliyle.
Fırsat buldukça yaptıklarımı sizlerle paylaşıcam.
Hatta kermesimizde bol bol fotoğraflar çekip bloğumda yayınlıycam inşalah.
Bu gördükleriniz en son yaptığım ped cüzdanları.
Yine 3 cepli ve cırt cırtlı.
Sipariş alıyorum,bilginize.
Sevgilerimle :)
 


8 yorum:

  1. Çok güzeller ellerinizee sağlık =)

    YanıtlaSil
  2. Kermesinizde bol satışlar canım.Bizim de Bursa'da kermesimiz var dün oradaydım çok zevkli satış yapmak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet kesinlikle çok güzel oluyo,bende dört gözle bekliyorum.

      Sil
  3. merhaba, çok keyifli bir blogunuz var:) takibe aldım
    benmde tasarım ve kombinlerımı paylaştıgım bir blogum var, beklerım
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...