12 Mart 2013 Salı

12 Sizzix'le yola devam...

Yeni bloğumda yeniliklere devam ediyorum.
Eşimi Sizzix alma konusunda ikna ettim sonunda :)
İnşallah çok güzel şeyler olucak.
Değişik  kalıpları yavaş yavaş alıcam ama bu aralar en çok gül kesimiyle uğraştığım için gül kalıbı aldım.
Bekleyin gül buketlerim geliyorum :)
Anneler günü için çok güzel fikirlerim var.
Yakın bir zamanda da Burdur'da bir kermesimiz olucak.
Onunla ilgilide hazırlıklarımızı ara sıra paylaşıcam inşallah.
Sevgiyle kalın :)
 
 

12 yorum:

  1. İnşallah bizlere de nasip oluur çok cici duruyoor yaaa güle güle kullanmanız dileğiyle...♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,Allah sizede nasip etsin.

      Sil
  2. Merhaba blognuzu çok beğendim hemen izlemeye aldım.Her şey çok şık görünüyor.Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin bloğunuzu beğendim :) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Canım benim hayırlı olsun :)
    Güzel günlerde ve güzel işlerinde kullan inşallah.
    Senin adına çok mutlu oldum inan ★☆★
    Canım kardeşim benim, Allah her işinde muvaffak eylesin.
    Sevgilerimle♥♡♥

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun Tuba abla.İnşallah herşey daha güzel olacak.

    YanıtlaSil
  5. sayende böyle bir makinanın varlığını öğrendim..bende nasıl bukadar kalıp gibi kesiyorlar şu kelebek,kuş,çiçek vs vs..diyordum..
    yeni bloğunuz hayırlı olsun bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben keşfedeli çok oldu ama yeni aldım.Öğrenmenize vesile olduğum için sevindim,sevgiler :)

      Sil
  6. mrb sizzix makinasını nerden aldınız ve ücreti nedir yardımcı olursanız sevinirim bursa da bulamadım çünkü

    YanıtlaSil
  7. İşlerinizi çok kolaylaştıracaktır eminim;)
    Güle güle kullanmanız dileği ile...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...