18 Mart 2013 Pazartesi

6 Sizzix kalıplarımla yelek süsleme.

Hayırlı haftalar dileyerek başlıyorum yazıma.
Geçtiğimiz cumartesi günü velilerimizle toplandığımızda sevgili Fatma abla ,kızının yeleğini gösterdi.
Kendi elleriyle ördüğü bu yeleği süslemeye karar verdik.
O anda yeni aldığım bu çiçek kalıpları aklıma geldi.
Henüz yaprak kalıbım yok.Yaprakları kendim kestim.
Çiçek kalıbımı da kullanınca ortaya böyle bir güzellik çıktı.
Bugün gönderdim oğlumla,arkadaşına teslim edicek.
Yavrum zaten benim kuryem oldu.
Nerdeyse her gün eline birşey veriyorum ''bunu Mihrican'a,bunu Sudenur'a,bunu İsmail'e ........'' ver diye :)).
Baktım olmuyo böyle tek tek poşetleyip üstlerine yazı yazdım artık bugün.
Karışıcak yoksa.
Allah'a şükür elimde yığınla sipariş var.
Onları yetiştirmeye çalışıyorum.
Yeni kalıplar alabilmem için önerinizi bekliyorum.
Genelde yurt dışından getirtiyor boggerlar galiba ama öyle bir şansım olmadığı için yurt içinden nereden alabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
Ben kaçıyorum artık.
Sevgilerimle :)




6 yorum:

  1. Çok gzel olmuş ellerine sağlık... <3

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Saliha hanım, bu makineden edinmek lazım en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Füsun hanım,tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Çok cici olmuş canım,emeğine sağlık:)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeliha,sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...