11 Mart 2013 Pazartesi

6 Hediyem geldi :)

Merhabalar.Geçen gün gelen hediyemden bahsetmek istiyorum.
Sevgili O BİR ANNE'nin hediyeleşme etkinliğine katılmıştım.Eşleşmeler sonucunda bende sevgili Füsun Hanım'la (Elişi Defteri) eşleştim.Bu güzel hediye de ondan geldi.Mutfağım için böyle bir notluğa gerçekten ihtiyacım vardı.Elleriyle yaptığı bu notluğun yanına not defterini hatta kalemini bile koymuş olması ne kadar ince düşünceli bir insan olduğunu gösteriyor.Marifetli bir hanım olduğunu söyleyebilirim.Bloğu da ilgimi çekti doğrusu.Tekrar tekrar çok teşekkür ederim Füsun Hanım.Bende kendisine ilk defa denediğim ve burada paylaştığım yastığı hediye ettim..Füsun Hanım'da bu yastığı kızı Funda'nın odasında kullanacaklarını söyledi.Güle güle kullansınlar.


O BİR ANNE
ELİŞİ DEFTERİ

6 yorum:

  1. tanıştığıma memnun oldum harika çok güzel:)
    güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,sevgiler :)

      Sil
  2. gule gule kullanin çok guzel:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş imrendim ben de yapmak isterim ama çok zor :) iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence zor değil.Gerekli süslemeleri yaptıktan sonra çerçevelettirirsiniz olur biter :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...