26 Aralık 2013 Perşembe

4 Hediye Çekilişim Sonucu

Hayırlı Günler sevgili arkadaşlar
 
Bir süredir devam eden çekilişim nihayete erdi.
Katılan ve destek olan herkeze teşekkür ederim.Allah razı olsun.
İşte Sonuçlar
 
1.Hediye: Sosyete Pazarım
2.Hediye: Cafe Mercimek (Nihal)
3.Hediye: Nuray Kamiloğlu
 
Kazananlardan ricam 48 saat için bana ulaşmanız.
hobimefsane@gmail.com
Aksi takdirde yeni bir çekiliş yapıcam.
Kazanaları tebrik ederim.
Güle güle kullansınlar.
 
Sevgiler...

21 Aralık 2013 Cumartesi

2 Yazılı Bebek Badisi ve Çekiliş İçin Son 4 Gün

Hayırlı Akşamlar

Hediye edilmek üzere istenen bir sipariş daha gitti sahibine.

Çekilişime katılmadıysanız son 4 gününüz kaldı.

Buyrun buraya TIK TIK

Sevgiler :)

15 Aralık 2013 Pazar

10 Bir Kaç Önlük Denemesi ve Hediye Çekilişi

Selamün Aleyküm

Bir süre önce yaptığım bu önlükler sahiplerine ulaştı.
Mavi rengi ne kadar sevdiğimi etrafımdaki çoğu insan bilir.
Onun için benim favorim görüldüğü üzere ilk resimdeki önlük.
Kendimi biraz daha geliştirdiğimi düşünüyorum.
Ama daha çoook yol almam lazım.

Çekilişime katılmak için son 10 gün.
Buyrun TIK TIK
Destek olan herkeze teşekkür ederim.
 
 Sevgiler
Saliha





 


14 Aralık 2013 Cumartesi

0 Meal Yarışmasına Buyurmazmısınız?

                                                          Hayırlı Akşamlar
 
Bugün çok faklı bir konudan bahsedicem size.
Resimden de gördüğünüz üzere Kur'an-ı Kerim Meali yarışması.
Bir süre önce bir arkadaşım sayesinde öğrendiğim bu yarışmaya bende kayıt oldum.
Kazanabilirmiyim bilmiyorum ama ödüllerin içinde ''Umre'' var.
Belki aranızda katılmak isteyenler olur düşüncesiyle bloğumda  yer vermek istedim.
Ayrıntılı bilgi ve kayıt için buraya TIK TIK
Benim için de dua ederseniz sevinirim.

13 Aralık 2013 Cuma

4 Pofuduk Alt Açma

Hayırlı Akşamlar

Yapmasını çok sevdiğim işlerden biri pofuduk alt açma.
Bu aralar bir kaç tane yaptım.
Bu onlardan bir tanesi.
Facebook takipçilerimden Özlem Hanım'ın siparişiydi.
Güle güle kullansın inşallah.
Daha önceden kız bebekler için yaptığım pofuduk alt açma için TIK

Facebook sayfam için TIK TIK

Twitter hesabım için TIK TIK

İntagram için TIK TIK

Ve zamanı kısalan çekilişime katılmak için TIK TIK

Sevgilerimle :)

 



12 Aralık 2013 Perşembe

0 Serdar Tuncer Burdur'da

Hayırlı sabahlar

Malum her yer karla kaplı Türkiye'de.
Bizim buralarda da durum aynı.
Serdar Tuncer kara rağmen kalkar gelir de Burdur'a biz gitmezmiyiz.
Gideriz Allah'ın izniyle.
Programı Feza Gençlik Kulübü hazırladı.
Allah onlardan razı olsun.
Yaklaşık 2,5 saat kadar sürdü.
Ama nasıl geçti anlamadık bile.
Zaman zaman güldük zaman zaman ağladık.
Şiirler,hikayeler v.s.
Dolu dolu bi programdı.
Unutulmayacak bi geceydi.
 Bu kadar kar yağışının üstüne Serdar abimizin Erdem Beyazıt'ın ''Bulmak'' isimli şiirinden şu mısraları söylemeside anlamlı oldu.


''Tabiat bir bembeyaz gelinlik giymiş gibi
Yüzüme kar yağıyor sanki elinmiş gibi.''


 Olurda bulunduğunuz şehire gelirse kaçırmayın derim.
Bu arada hala çekilişime katılmadıysanız zaman azalıyor. TIK TIK

Sevgilerimle...


 




10 Aralık 2013 Salı

0 Çatı Katı İlkay'a Giden Hediyeler ve Devam Eden Çekilişim


Hayırlı Sabahlar

Öncelikle devam eden çekilişim için buraya bir TIK

Bir süre önce sevgili İlkay'a fuşya renk dantel masa örtüsü yapmıştım.
Bloğumu ilk açtığım  zamanlarda ilk takip ettiğim blogculardandır kendisi.
Az çok neyi sevdiğinide anladığım için bu kumaşı aylarca onun için beklettim.
Kenarlarını parlak taşlı (ne denir ona bilmiyorum işte anlayın :).)  boncuklarla süsledim.
Çokta güzel oldu.
İlkay'ın  Rana'nın doğum günü için düşündüğü konsepte tamda uygun bi örtü olduğunu ve çok beğendiğini söylemesi beni çok sevindirdi.
Ve örtümüz masada yerini aldı.

 



Bu çerçeveleride Emin ve Rana için yaptım.
Güle güle kullansınlar.

İlkay'ın bloğu için TIK TIK.

Şimdilik bu kadar,ben aranızdan kaçar :)

Sevgiler

Saliha




 

6 Aralık 2013 Cuma

4 Mini Mouse ve Devam Eden Çekilişim

Hayırlı Cumalar

Öncelikle çekilişime hala katılmadıysanız sizi buraya alayım TIK TIK

Yaklaşık 1,5 yıldır keçe işiyle uğraşıyorum.
İlk günlerimi düşünürsem kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum.
Aslında uzun zamandır kafama takılan bi soru vardı.
Malum canlı figürler yapıyorum yada bu işle uğraşan bi çok kişi yapıyor.
İstişare ettiğim bazı kişiler onay versede içime sinmedi bir türlü.
Araştırınca bazı Hadisler buldum.


 (Canlı resmi yapana, kıyamette "Yaptığın resme can ver" diye azap olunur.) [Müslim]
(Canlı resmi yapan, kıyamette en şiddetli azap görecektir.) [Buhari]


Bu sebeple artık canlı figürler yapmak istemiyorum.
Bu kararı bir süre önce almıştım zaten ama bu Mini Mouse isteği kıramayacağım bi arkdaşımdan geldi.
Ve son olsun inşallah dedim.
 Tabiki faklı fikirler olucaktır bu konuyla ilgili.
Herkeze saygı duyarım.
Benim düşüncem artık bu yönde.
Hazır kesim keçe alıp kullanabilirim belki ama kendim yapmak istemiyorum.

Hepinize hayırlı cumalar diliyorum.
Dualarınızda yer almak ümidiyle.

SALİHA

 


2 Aralık 2013 Pazartesi

0 Lohusa Tacı ve Devam Eden Çekilişim

Hayırlı sabahlar

Öncelikle çekilişime katılmamış olup katılmak isteyenleri buraya alayım.TIK TIK.

Uzun süre önce Zeynep Hanım için yaptığım lohusa tacı.
Yayınlamak bu güne nasip oldu.

Sevgilerimle :)

29 Kasım 2013 Cuma

57 Hediye Çekilişime Buyrun :)

Hayırlı Cumalar.

Bu mübarek günde yeni bir hediye çekilişi ile karşınızdayım.
Lafı uzatmayayım hemen şartları belirteyim.

Yapmanız gereken

1-Bloğumu takibe almanız

2-Görsellerden biri ile bloğunuzda çekilişimi duyurmanız

3-Katılım linki ile yorum bırakmanız.


Çekilişime sadece blogları olanlar katılabilir.
Facebook ve Twitter'dan katılım kabul etmiyorum.
Son katılım tarihi 25 Aralık 2013
Çekiliş sonucunda resimlerde belirttiğim gibi 3 ayrı kişiye hediyelerim var.
Ürünler Keramika'dan olup görseller de Keramika'nın resmi sayfasından alıntıdır.

Desteğinizi bekliyorum ;)
Sevgiler.

SALİHA



24 Kasım 2013 Pazar

8 Öğretmenler Günü İçin Gül Buketleri



Hayırlı Akşamlar

Yapmasından en çok zevk aldığım işlerimden biri.
Tasarımı bana ait olan bu gül buketlerinden 6 adet hazırladım.
Hepside öğretmenlere hediye olarak gitti.
Yoğun çalışmalarım devam ediyor.
Vakit buldukça paylaşmaya devam.
Desteğini hissettiğim Blog dostlarıma teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle :)

SALİHA




18 Kasım 2013 Pazartesi

12 Bebek Bekleyenlere İthafen

Hayırlı Günler
 
Bloğumu yakından takip edenler bilirler.
Öyle uzun yazılar yazmasını pek beceremem.
Oda yetenek meselesi ki o bende yok.
Ama bugün sizinle paylaşmak istediğim bir yazı var.
Tamamen içimden gelerek yazdığım bir yazı.
Belkide bir haykırış diyebilirsiniz.
Ama bebek bekleyen yada yeni bebeği olanlar için güzel bir yazı olduğunu düşünüyorum.
Face hesabımda paylaştığımda olumlu yorumlar alınca blogta da paylaşmak istedim.
Bu arada resimdeki bebek küçük oğlum Mehmet Burak.
Artık büyüdü tabi ,şimdi 3,5 yaşında.
Neyse uzatmayayım geçiyorum yazıma.
 
Bebek bekleyenlere ithafen:

 Doğacağı günü sabırsızlıkla beklersin.
9 ay beklersinde son günlerde saatler geçmek bilmez.
''Acaba neye benziyo'',''nasıl bi bebek'' gibi bin bir türlü düşünceler,heyecanlar yaşarsın.
Bu heyecan 1. çocukta da aynıdır.2. çocukta da 3-4-5.....hep aynıdır.
İlk gördüğündeki mutluluk anlatılmaz.
Senden bi parça,Allah'ın emanetidir o.
Misss gibi bi kokusu vardır.
Bir an önce hastaneden çıkıp eve gitmek istersin.
''Bak bebeğim burası bizim evimiz,hoşgeldin'' diye konuşursun onunla.
İlk günlerde uyuduğu zaman sık sık kontrol edersin.
''Acaba nefes alıyormu'' diye.
Ne kadar aciz olduğunu düşünürsün bazen,gözünden yaşlar süzülüverir.
Onun bulunduğu oda her zaman miss gibi kokar.
O kokunun tadını çıkar.
''Annesine benziyo,yok babasına benziyo'' muhabbetleri her zaman olur.
Bırak kime benzetirlerse benzetsinler.
Sen kendine benzetiyorsan gerisi hikaye.
''Aman kucaklamayın kuacağa alışmasın,aman yanına yatırma kokunu alır hep seni ister uyurken'' gibi şeyleri çok duyucaksın.
Ama benden sana tavsiye hiçbirini dinleme.
Bırak her zaman seni yanında istesin.
Bırak kucağına alışsın.
O günlerin tadını çıkar.
Çünkü bir daha asla geri gelmiycek.
O miss gibi kokusuda bir kaç ay sürer sadece.
Onunda tadını çıkar.
Doya doya çek içine.
İlk gülümsemeleri meleklere olur.
Sana gülüyo sanma sakın .
Sonraları seni tanıycak ve artık sana gülmeye başlıycak.
İlk ''anne'' deyişi ilk ''baba'' deyişi hiç aklından çıkmaz.
İlk adımlarında heyecanlanırsın.
Sütten ayırma tam bir işkencedir anne için.
Derken zamanla sabahları ağlar arkandan.
Seninle işe gelmek ister.
Akşam gelincede seni kapıda karşılar.
Boynuna sarılır.
Bu süreç böyle devam eder gider.
Çocuk büyük bir nimettir bilene,anlayana.
Allah kimseyi evlatsız bırakmasın.
Bu yönde bir imtihan çok ağırdır eminim.
3 çocum var Allah'ın emaneti.
Bebekliklerinin tadını çıkarmaya çalıştım ama pişmanlıklarım çok fazla.
Belki sizin işinize yarar bi bölüm olmuştur ha ? :)
 
Sevgilerimle....
 
 


 

31 Ekim 2013 Perşembe

10 Masamdaki güzellikler içimi açtı :)

Hayırlı Sabahlar

 
Fatımatüz Zehra Hanım'ın bir takım süslemeler için istediği bu güzellikleri paylaşmak istedim bugün.
Çoğu el emeği olan bu ürünlerden sadece kelebek ve çiçekler kalıpla kesildi.
Çalışması çok zevkliydi.
Ben güzel vakit geçirdim.
Hiç oyalanmadan yeni işlerin peşine düşüyorum.
 
 
Sevgiler :)

SALİHA
 










25 Ekim 2013 Cuma

10 Hifa bebek için neler yaptım neler :)

Hayırlı cumalar

Bir kaç gündür üzerinde yoğun olarak çalıştığım işlerimi paylaşmak istedim bugün.
Kuzenimin sınıf arkadaşının yeni doğan kızı Hifa için yapıldı bu güzellikler.
Bu sefer anneyede sürpriz oldu bunlar çünkü siparişi veren babaydı.
 

Kapı süsünü biraz daha faklı yaptım bu sefer.



Bu yazlık badimiz.

Bu da kışlık badimiz.Yazılan yazı biraz özel oldu .
Daha önce bir yerde kullanıldığını sanmıyorum.
Tamamen benim fikrimdi.

Ortalama 13-18 cm civarında olan fotoğraf çerçevesi.

Olmazsa olmaz tokalar.
Dilerim en mutlu günlerinde kullanırlar.
Hifa'yada hayırlı,sağlıklı bir ömür diliyorum.
İnşallah hayırlı bir evlat olur.

Dualarda yer almak ümidiyle.
Allah'a emanet olun :)

SALİHA

20 Ekim 2013 Pazar

0 Nişan Yastığı

Hayırlı akşamlar.

Bir süre önce model olarak yapmıştım bu nişan yastığını.
Yayınlamak şimdi nasip oldu.

Sevgilerimle :)

7 Ekim 2013 Pazartesi

24 Burdur'da Hanımlara Özel Cafe Açıldı (Bol fotoğraflı)

Hayırlı sabahlar
 
Geçtiğimiz hafta Burdur'umuza çok güzel bir cafe açıldı.
Bu cafemize tabiri caizse erkek sinek bile girmez. :)
5 katlı bir bina düşünün.
Giriş katı mutfak bölümü.
 

Kavanoz kapakları ve peçeteleri ben hazırladım.


Kapı süsü aceleye geldi açıkçası.
Biraz sade oldu.
Neyseki açılışa yetiştirdim.
 

İşte bu bölüm benim çok hoşuma gitti.Duvar stikırları aynalarla çok güzel oldu.

Bu bölüm 2. katta.
Birbirinden faklı köşeler var.

Runnerıda acizane ben hazırladım.
(Runner yerine Türkçe bir kelime kullanmayı tercih ederim.Acaba ne diyebiliriz?)







Ve 3. kat.
Burası daha çok çocuklu bayanların rahatlıkla kullanabileceği bir mekan.
Kendinizi evinizde gibi hissediyorsunuz.



4. katımızda da bayanlara seminerler ve programlar verilmek için uygun hale getirildi.
5. kattada mescit var.

Bu çiçekte açılış için gönderdiğim çiçek.
Reklamımı yapmasam olmazdı :))
Burdur'da olanları ya da yolu düşenleri mutlaka bekliyoruz.
Bu güzellikleri sizinle paylaşmadan edemedim.
Eminim sizde beğenirsiniz.
Şimdilik kaçıyorum.
Sevgilerimle :)
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...